آ
-
آربزی، محسن
بررسی نقش واسطهگری شایستگی هیجانی در رابطه تابآوری تحصیلی و بهزیستی تحصیلی [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 73-104]
-
آل ابراهیم، نسیم
اولویتبندی مولفههای فناوری یادگیری در آموزشوپرورش با تکنیک سلسلهمراتب تحلیلی [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 1-25]
ا
-
احمدی، رضا
پیشبینی درگیری تحصیلی بر اساس سرمایههای تحولی با میانجیگری بهزیستی تحصیلی دانشآموزان دختر دوره دوم متوسطه [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 224-238]
-
اقدامی، زهرا
نقش واسطهای خودکارآمدی تحصیلی در رابطه بین ساختار کلاس و رفتار غیرمولد تحصیلی [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 126-148]
-
اکرامی، محمود
ارائه مدل علّی پیشبینی حضور اجتماعی برخط بر اساس حضور شناختی برخط با واسطهگری خودکارآمدی رایانهای [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 149-171]
-
امیریان زاده، مژگان
اولویتبندی مولفههای فناوری یادگیری در آموزشوپرورش با تکنیک سلسلهمراتب تحلیلی [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 1-25]
ب
-
باب السلام، صفورا
پیشبینی درگیری تحصیلی بر اساس سرمایههای تحولی با میانجیگری بهزیستی تحصیلی دانشآموزان دختر دوره دوم متوسطه [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 224-238]
-
باوزین، فاطمه
اثربخشی آموزش مثبتاندیشی به شیوه گروهی بر هیجانهای تحصیلی و خوشبینی تحصیلی داوطلبان کنکور سراسری [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 29-43]
-
بردبار، مریم
نقش میانجی تاب آوری تحصیلی و راهبردهای تنظیم شناختی هیجان در رابطه بین حمایت اجتماعی والدین، معلمان و هم کلاسی ها بااهمالکاری تحصیلی [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 243-263]
پ
-
پادروند، حافظ
اثربخشی آموزش مثبتاندیشی به شیوه گروهی بر هیجانهای تحصیلی و خوشبینی تحصیلی داوطلبان کنکور سراسری [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 29-43]
-
پاکمهر، حمیده
مدل ساختاری از تأثیر فشارزاهای تحصیلی بر فرسودگی تحصیلی: نقش واسطهای ادراک از جو آموزشی خلاق و اهمالکاری تحصیلی [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 67-90]
ج
-
جهانی فر، مجتبی
واکاوی شایستگیهای مدلسازی علمی در دانشآموزان دوره دوم متوسطه [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 105-125]
-
جوکار، بهرام
رابطه فرهنگ دانشگاه و گرایش به یادگیری مادامالعمر با واسطه خودکارآمدی تحصیلی [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 47-66]
-
جوکار، بهرام
تأثیر آموزش خودشفقتورزی بر فرایندهای تصمیمگیری اخلاقی نوجوانان دختر [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 163-184]
ح
-
حافظی، حسین
ارائه مدل علّی پیشبینی حضور اجتماعی برخط بر اساس حضور شناختی برخط با واسطهگری خودکارآمدی رایانهای [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 149-171]
-
حسنی، رفیق
تجربه زیسته دانشآموزان از حضور در کلاسهای فوقبرنامه: ارائه مدل پارادایمیک [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 91-115]
-
حسین چاری، مسعود
تأثیر آموزش خودشفقتورزی بر فرایندهای تصمیمگیری اخلاقی نوجوانان دختر [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 163-184]
-
حسینچاری، مسعود
رابطه فرهنگ دانشگاه و گرایش به یادگیری مادامالعمر با واسطه خودکارآمدی تحصیلی [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 47-66]
-
حسینی، فریدهسادات
تبیین هیجانات شرم و گناه دانشآموزان بر اساس هیجانات معلم و ساختار اهداف کلاس: نقش واسطهای بازخورد معلم [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 26-46]
-
حسینی آلمان آباد، یاسین
رابطه بین قضاوت اخلاقی و بیصداقتی تحصیلی با نقش میانجی خودکنترلی در دانشآموزان [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 185-203]
-
حسینیان، بنت الهدی سادات
مقایسه تطبیقی اجرای برنامههای توسعه حرفهای معلمان ابتدایی در ایران و کشورهای منتخب: گامی بهسوی عمل [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 258-279]
خ
-
خلجی، حمیدرضا
موانع اجرایی رویکرد یادگیری دانشآموز محور از دیدگاه معلمان زبان انگلیسی [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 220-242]
د
-
دلاور، غلامرضا
تبیین هیجانات شرم و گناه دانشآموزان بر اساس هیجانات معلم و ساختار اهداف کلاس: نقش واسطهای بازخورد معلم [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 26-46]
-
دهقان زاده، حجت
تاثیر ویدیوی مدرس بهعنوان راهبرد عاطفی بر یادگیری دانشجویان در طراحی محیطهای یادگیری چندرسانهای [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 204-219]
-
دهقان زاده، حسین
تاثیر ویدیوی مدرس بهعنوان راهبرد عاطفی بر یادگیری دانشجویان در طراحی محیطهای یادگیری چندرسانهای [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 204-219]
-
دهقانی، فاطمه
واکاوی شایستگیهای مدلسازی علمی در دانشآموزان دوره دوم متوسطه [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 105-125]
-
دهقانی، مرضیه
تحلیل ادراک دانشجویان از راهکارهای پیشگیری از یادگیری زائد و عوامل کارآمدی و ناکارآمدی مطالب درسی در رشته علوم تربیتی [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 199-223]
ر
-
ربانی، مجید
ارائه مدل علّی پیشبینی حضور اجتماعی برخط بر اساس حضور شناختی برخط با واسطهگری خودکارآمدی رایانهای [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 149-171]
-
روشن چسلی، رسول
مقایسۀ اثربخشی آموزش مهارتهای زندگی با و بدون آموزش ذهنآگاهی بر میزان شایستگی هیجانی- اجتماعی دانشآموزان معلول جسمی- حرکتی [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 44-72]
ز
-
زارعی، رضا
اولویتبندی مولفههای فناوری یادگیری در آموزشوپرورش با تکنیک سلسلهمراتب تحلیلی [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 1-25]
س
-
سبزیان، سعیده
مدل ساختاری از تأثیر فشارزاهای تحصیلی بر فرسودگی تحصیلی: نقش واسطهای ادراک از جو آموزشی خلاق و اهمالکاری تحصیلی [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 67-90]
-
سپاسیان، حمیرا
تأثیر آموزش خودشفقتورزی بر فرایندهای تصمیمگیری اخلاقی نوجوانان دختر [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 163-184]
-
سرداری، باقر
رابطه بین قضاوت اخلاقی و بیصداقتی تحصیلی با نقش میانجی خودکنترلی در دانشآموزان [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 185-203]
-
سرمدی، محمد رضا
ارائه مدل علّی پیشبینی حضور اجتماعی برخط بر اساس حضور شناختی برخط با واسطهگری خودکارآمدی رایانهای [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 149-171]
-
سیدی نظرلو، سید طاهر
واکاوی چالشها و موانع اصلی بازدارنده پژوهندگی معلمان در آموزشوپرورش استان آذربایجان شرقی: مطالعه پدیدارشناسی [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 1-28]
ش
-
شریفیان، فریدون
مقایسه تطبیقی اجرای برنامههای توسعه حرفهای معلمان ابتدایی در ایران و کشورهای منتخب: گامی بهسوی عمل [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 258-279]
-
شکری، امید
طراحی مدل مفهومی نیمرخ انگیزشی دانشجویان: یک مطالعة دادهبنیاد [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 172-198]
-
شهامت، نادر
اولویتبندی مولفههای فناوری یادگیری در آموزشوپرورش با تکنیک سلسلهمراتب تحلیلی [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 1-25]
-
شیخ الاسلامی، راضیه
رابطه فرهنگ دانشگاه و گرایش به یادگیری مادامالعمر با واسطه خودکارآمدی تحصیلی [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 47-66]
-
شیخ الاسلامی، راضیه
تأثیر آموزش خودشفقتورزی بر فرایندهای تصمیمگیری اخلاقی نوجوانان دختر [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 163-184]
ص
-
صالحی، کیوان
تحلیل ادراک دانشجویان از راهکارهای پیشگیری از یادگیری زائد و عوامل کارآمدی و ناکارآمدی مطالب درسی در رشته علوم تربیتی [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 199-223]
-
صالحی نجف آبادی، فاطمه
تاثیر ویدیوی مدرس بهعنوان راهبرد عاطفی بر یادگیری دانشجویان در طراحی محیطهای یادگیری چندرسانهای [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 204-219]
-
صفاری، قاسم
اثربخشی آموزش مثبتاندیشی به شیوه گروهی بر هیجانهای تحصیلی و خوشبینی تحصیلی داوطلبان کنکور سراسری [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 29-43]
-
صفوی پور نایینی، سیماالسادات
مقایسۀ اثربخشی آموزش مهارتهای زندگی با و بدون آموزش ذهنآگاهی بر میزان شایستگی هیجانی- اجتماعی دانشآموزان معلول جسمی- حرکتی [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 44-72]
ع
-
عالی، آمنه
رابطه راهبردهای انضباطی معلمان با عاطفه دانشآموزان دختر ابتدایی نسبت به معلم و نگرش آنها به یادگیری [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 116-128]
-
عرب زاده، مهدی
تبیین رویکرد معلمان به تدریس بر اساس هیجانات پیشرفت معلمان و خلاقیت هیجانی آنان با میانجیگری خوشبینی تحصیلی و خودکارآمدی معلم [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 129-162]
-
عزیزملایری، فرامرز
موانع اجرایی رویکرد یادگیری دانشآموز محور از دیدگاه معلمان زبان انگلیسی [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 220-242]
-
عسگری، محمد
رابطه راهبردهای انضباطی معلمان با عاطفه دانشآموزان دختر ابتدایی نسبت به معلم و نگرش آنها به یادگیری [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 116-128]
-
عظیمی آقبلاغ، احد
واکاوی چالشها و موانع اصلی بازدارنده پژوهندگی معلمان در آموزشوپرورش استان آذربایجان شرقی: مطالعه پدیدارشناسی [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 1-28]
-
علی زاده، سمیرا
تبیین هیجانات شرم و گناه دانشآموزان بر اساس هیجانات معلم و ساختار اهداف کلاس: نقش واسطهای بازخورد معلم [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 26-46]
-
علیزاده، محمد
نقش میانجی تاب آوری تحصیلی و راهبردهای تنظیم شناختی هیجان در رابطه بین حمایت اجتماعی والدین، معلمان و هم کلاسی ها بااهمالکاری تحصیلی [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 243-263]
غ
-
غضنفری، احمد
پیشبینی درگیری تحصیلی بر اساس سرمایههای تحولی با میانجیگری بهزیستی تحصیلی دانشآموزان دختر دوره دوم متوسطه [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 224-238]
ف
-
فتاحی، محمد
تحلیل ادراک دانشجویان از راهکارهای پیشگیری از یادگیری زائد و عوامل کارآمدی و ناکارآمدی مطالب درسی در رشته علوم تربیتی [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 199-223]
-
فتح آبادی، جلیل
طراحی مدل مفهومی نیمرخ انگیزشی دانشجویان: یک مطالعة دادهبنیاد [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 172-198]
-
فضیلت پور، مسعود
بررسی نقش واسطهگری شایستگی هیجانی در رابطه تابآوری تحصیلی و بهزیستی تحصیلی [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 73-104]
ق
-
قاسمی، علی
تبیین رویکرد معلمان به تدریس بر اساس هیجانات پیشرفت معلمان و خلاقیت هیجانی آنان با میانجیگری خوشبینی تحصیلی و خودکارآمدی معلم [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 129-162]
-
قدم پور، عزت اله
اثربخشی آموزش مثبتاندیشی به شیوه گروهی بر هیجانهای تحصیلی و خوشبینی تحصیلی داوطلبان کنکور سراسری [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 29-43]
-
قلی پور، مرضیه
رابطه راهبردهای انضباطی معلمان با عاطفه دانشآموزان دختر ابتدایی نسبت به معلم و نگرش آنها به یادگیری [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 116-128]
ک
-
کارشکی، حسین
نقش میانجی تاب آوری تحصیلی و راهبردهای تنظیم شناختی هیجان در رابطه بین حمایت اجتماعی والدین، معلمان و هم کلاسی ها بااهمالکاری تحصیلی [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 243-263]
-
کدیور، پروین
تبیین رویکرد معلمان به تدریس بر اساس هیجانات پیشرفت معلمان و خلاقیت هیجانی آنان با میانجیگری خوشبینی تحصیلی و خودکارآمدی معلم [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 129-162]
-
کرامتی، هادی
تبیین رویکرد معلمان به تدریس بر اساس هیجانات پیشرفت معلمان و خلاقیت هیجانی آنان با میانجیگری خوشبینی تحصیلی و خودکارآمدی معلم [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 129-162]
-
کرمی، ابوالفضل
مقایسۀ اثربخشی آموزش مهارتهای زندگی با و بدون آموزش ذهنآگاهی بر میزان شایستگی هیجانی- اجتماعی دانشآموزان معلول جسمی- حرکتی [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 44-72]
گ
-
گراوند، هوشنگ
مدل ساختاری از تأثیر فشارزاهای تحصیلی بر فرسودگی تحصیلی: نقش واسطهای ادراک از جو آموزشی خلاق و اهمالکاری تحصیلی [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 67-90]
-
گلستانه، سید موسی
تبیین هیجانات شرم و گناه دانشآموزان بر اساس هیجانات معلم و ساختار اهداف کلاس: نقش واسطهای بازخورد معلم [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 26-46]
م
-
ماهینی، فاخته
بررسی تجربة زیسته معلمان و دانشآموزان دوره ابتدایی شادگان از مشکلات دوزبانگی دانشآموزان [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 239-257]
-
محمدی پویا، سهراب
واکاوی چالشها و موانع اصلی بازدارنده پژوهندگی معلمان در آموزشوپرورش استان آذربایجان شرقی: مطالعه پدیدارشناسی [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 1-28]
-
مدنی، سید هادی
واکاوی چالشها و موانع اصلی بازدارنده پژوهندگی معلمان در آموزشوپرورش استان آذربایجان شرقی: مطالعه پدیدارشناسی [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 1-28]
-
مرادی، شهاب
مقایسۀ اثربخشی آموزش مهارتهای زندگی با و بدون آموزش ذهنآگاهی بر میزان شایستگی هیجانی- اجتماعی دانشآموزان معلول جسمی- حرکتی [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 44-72]
-
ملکی، شادی
تجربه زیسته دانشآموزان از حضور در کلاسهای فوقبرنامه: ارائه مدل پارادایمیک [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 91-115]
-
موسویان، سیده فاطمه
بررسی تجربة زیسته معلمان و دانشآموزان دوره ابتدایی شادگان از مشکلات دوزبانگی دانشآموزان [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 239-257]
ن
-
نوری مختاری، فاطمه
طراحی مدل مفهومی نیمرخ انگیزشی دانشجویان: یک مطالعة دادهبنیاد [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 172-198]
-
نیلی، محمدرضا
مقایسه تطبیقی اجرای برنامههای توسعه حرفهای معلمان ابتدایی در ایران و کشورهای منتخب: گامی بهسوی عمل [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 258-279]
ه
-
همتی، محمدرضا
موانع اجرایی رویکرد یادگیری دانشآموز محور از دیدگاه معلمان زبان انگلیسی [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 220-242]
ی
-
یزدانی، فرزانه
رابطه فرهنگ دانشگاه و گرایش به یادگیری مادامالعمر با واسطه خودکارآمدی تحصیلی [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 47-66]
-
یوسفی، فریده
نقش واسطهای خودکارآمدی تحصیلی در رابطه بین ساختار کلاس و رفتار غیرمولد تحصیلی [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 126-148]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد