نمایه نویسندگان

آ

  • آربزی، محسن بررسی نقش واسطه‌گری شایستگی هیجانی در رابطه تاب‌آوری تحصیلی و بهزیستی تحصیلی [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 73-104]
  • آل ابراهیم، نسیم اولویت‌بندی مولفه‌های فناوری یادگیری در آموزش‌و‌پرورش با تکنیک سلسله‌مراتب تحلیلی [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 1-25]

ا

  • احمدی، رضا پیش‌بینی درگیری تحصیلی بر اساس سرمایه‌های تحولی با میانجیگری بهزیستی تحصیلی دانش‌آموزان دختر دوره دوم متوسطه [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 224-238]
  • اقدامی، زهرا نقش واسطه‌ای خودکارآمدی تحصیلی در رابطه بین ساختار کلاس و رفتار غیرمولد تحصیلی [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 126-148]
  • اکرامی، محمود ارائه مدل علّی پیش‌بینی حضور اجتماعی برخط بر اساس حضور شناختی برخط با واسطه‌گری خودکارآمدی رایانه‌ای [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 149-171]
  • امیریان زاده، مژگان اولویت‌بندی مولفه‌های فناوری یادگیری در آموزش‌و‌پرورش با تکنیک سلسله‌مراتب تحلیلی [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 1-25]

ب

  • باب السلام، صفورا پیش‌بینی درگیری تحصیلی بر اساس سرمایه‌های تحولی با میانجیگری بهزیستی تحصیلی دانش‌آموزان دختر دوره دوم متوسطه [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 224-238]
  • باوزین، فاطمه اثربخشی آموزش مثبت‌اندیشی به شیوه گروهی بر هیجان‌های تحصیلی و خوش‌بینی تحصیلی داوطلبان کنکور سراسری [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 29-43]
  • بردبار، مریم نقش میانجی تاب آوری تحصیلی و راهبرد‌های تنظیم شناختی هیجان در رابطه بین حمایت اجتماعی والدین، معلمان و هم‌ کلاسی ها بااهمال‌کاری تحصیلی [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 243-263]

پ

  • پادروند، حافظ اثربخشی آموزش مثبت‌اندیشی به شیوه گروهی بر هیجان‌های تحصیلی و خوش‌بینی تحصیلی داوطلبان کنکور سراسری [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 29-43]
  • پاکمهر، حمیده مدل ساختاری از تأثیر فشارزاهای تحصیلی بر فرسودگی تحصیلی: نقش واسطه‌ای ادراک از جو آموزشی خلاق و اهمال‌کاری تحصیلی [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 67-90]

ج

  • جهانی فر، مجتبی واکاوی شایستگی‌‌‌های مدل‌سازی علمی در دانش‌آموزان دوره دوم متوسطه [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 105-125]
  • جوکار، بهرام رابطه فرهنگ دانشگاه و گرایش به یادگیری مادام‌العمر با واسطه خودکارآمدی تحصیلی [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 47-66]
  • جوکار، بهرام تأثیر آموزش خودشفقت‌ورزی بر فرایندهای تصمیم‌گیری اخلاقی نوجوانان دختر [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 163-184]

ح

  • حافظی، حسین ارائه مدل علّی پیش‌بینی حضور اجتماعی برخط بر اساس حضور شناختی برخط با واسطه‌گری خودکارآمدی رایانه‌ای [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 149-171]
  • حسنی، رفیق تجربه زیسته دانش‌آموزان از حضور در کلاس‌های فوق‌برنامه: ارائه مدل پارادایمیک [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 91-115]
  • حسین چاری، مسعود تأثیر آموزش خودشفقت‌ورزی بر فرایندهای تصمیم‌گیری اخلاقی نوجوانان دختر [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 163-184]
  • حسینچاری، مسعود رابطه فرهنگ دانشگاه و گرایش به یادگیری مادام‌العمر با واسطه خودکارآمدی تحصیلی [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 47-66]
  • حسینی، فریده‌سادات تبیین هیجانات شرم و گناه دانش‌آموزان بر اساس هیجانات معلم و ساختار اهداف کلاس: نقش واسطه‌ای بازخورد معلم [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 26-46]
  • حسینی آلمان آباد، یاسین رابطه بین قضاوت اخلاقی و بی‌صداقتی تحصیلی با نقش میانجی خودکنترلی در دانش‌آموزان [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 185-203]
  • حسینیان، بنت الهدی سادات مقایسه تطبیقی اجرای برنامه‌های توسعه حرفه‌ای معلمان ابتدایی در ایران و کشورهای منتخب: گامی به‌سوی عمل [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 258-279]

خ

  • خلجی، حمیدرضا موانع اجرایی رویکرد یادگیری دانش‌آموز محور از دیدگاه معلمان زبان انگلیسی [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 220-242]

د

  • دلاور، غلامرضا تبیین هیجانات شرم و گناه دانش‌آموزان بر اساس هیجانات معلم و ساختار اهداف کلاس: نقش واسطه‌ای بازخورد معلم [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 26-46]
  • دهقان زاده، حجت تاثیر ویدیوی مدرس به‌عنوان راهبرد عاطفی بر یادگیری دانشجویان در طراحی محیط‌‌های یادگیری چندرسانه‌ای [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 204-219]
  • دهقان زاده، حسین تاثیر ویدیوی مدرس به‌عنوان راهبرد عاطفی بر یادگیری دانشجویان در طراحی محیط‌‌های یادگیری چندرسانه‌ای [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 204-219]
  • دهقانی، فاطمه واکاوی شایستگی‌‌‌های مدل‌سازی علمی در دانش‌آموزان دوره دوم متوسطه [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 105-125]
  • دهقانی، مرضیه تحلیل ادراک دانشجویان از راهکارهای پیشگیری از یادگیری زائد و عوامل کارآمدی و ناکارآمدی مطالب درسی در رشته علوم تربیتی [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 199-223]

ر

  • ربانی، مجید ارائه مدل علّی پیش‌بینی حضور اجتماعی برخط بر اساس حضور شناختی برخط با واسطه‌گری خودکارآمدی رایانه‌ای [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 149-171]
  • روشن چسلی، رسول مقایسۀ اثربخشی آموزش مهارت‌های زندگی با و بدون آموزش ذهن‌آگاهی بر میزان شایستگی هیجانی- اجتماعی دانش‌آموزان معلول جسمی- حرکتی [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 44-72]

ز

  • زارعی، رضا اولویت‌بندی مولفه‌های فناوری یادگیری در آموزش‌و‌پرورش با تکنیک سلسله‌مراتب تحلیلی [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 1-25]

س

  • سبزیان، سعیده مدل ساختاری از تأثیر فشارزاهای تحصیلی بر فرسودگی تحصیلی: نقش واسطه‌ای ادراک از جو آموزشی خلاق و اهمال‌کاری تحصیلی [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 67-90]
  • سپاسیان، حمیرا تأثیر آموزش خودشفقت‌ورزی بر فرایندهای تصمیم‌گیری اخلاقی نوجوانان دختر [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 163-184]
  • سرداری، باقر رابطه بین قضاوت اخلاقی و بی‌صداقتی تحصیلی با نقش میانجی خودکنترلی در دانش‌آموزان [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 185-203]
  • سرمدی، محمد رضا ارائه مدل علّی پیش‌بینی حضور اجتماعی برخط بر اساس حضور شناختی برخط با واسطه‌گری خودکارآمدی رایانه‌ای [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 149-171]
  • سیدی نظرلو، سید طاهر واکاوی چالش‌ها و موانع اصلی بازدارنده پژوهندگی معلمان در آموزش‌وپرورش استان آذربایجان شرقی: مطالعه پدیدارشناسی [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 1-28]

ش

  • شریفیان، فریدون مقایسه تطبیقی اجرای برنامه‌های توسعه حرفه‌ای معلمان ابتدایی در ایران و کشورهای منتخب: گامی به‌سوی عمل [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 258-279]
  • شکری، امید طراحی مدل مفهومی نیمرخ انگیزشی دانشجویان: یک مطالعة داده‌بنیاد [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 172-198]
  • شهامت، نادر اولویت‌بندی مولفه‌های فناوری یادگیری در آموزش‌و‌پرورش با تکنیک سلسله‌مراتب تحلیلی [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 1-25]
  • شیخ الاسلامی، راضیه رابطه فرهنگ دانشگاه و گرایش به یادگیری مادام‌العمر با واسطه خودکارآمدی تحصیلی [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 47-66]
  • شیخ الاسلامی، راضیه تأثیر آموزش خودشفقت‌ورزی بر فرایندهای تصمیم‌گیری اخلاقی نوجوانان دختر [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 163-184]

ص

  • صالحی، کیوان تحلیل ادراک دانشجویان از راهکارهای پیشگیری از یادگیری زائد و عوامل کارآمدی و ناکارآمدی مطالب درسی در رشته علوم تربیتی [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 199-223]
  • صالحی نجف آبادی، فاطمه تاثیر ویدیوی مدرس به‌عنوان راهبرد عاطفی بر یادگیری دانشجویان در طراحی محیط‌‌های یادگیری چندرسانه‌ای [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 204-219]
  • صفاری، قاسم اثربخشی آموزش مثبت‌اندیشی به شیوه گروهی بر هیجان‌های تحصیلی و خوش‌بینی تحصیلی داوطلبان کنکور سراسری [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 29-43]
  • صفوی پور نایینی، سیماالسادات مقایسۀ اثربخشی آموزش مهارت‌های زندگی با و بدون آموزش ذهن‌آگاهی بر میزان شایستگی هیجانی- اجتماعی دانش‌آموزان معلول جسمی- حرکتی [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 44-72]

ع

  • عالی، آمنه رابطه راهبردهای انضباطی معلمان با عاطفه دانش‌آموزان دختر ابتدایی نسبت به معلم و نگرش آن‌ها به یادگیری [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 116-128]
  • عرب زاده، مهدی تبیین رویکرد معلمان به تدریس بر اساس هیجانات پیشرفت معلمان و خلاقیت هیجانی آنان با میانجی‌گری خوش‌بینی تحصیلی و خودکارآمدی معلم [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 129-162]
  • عزیزملایری، فرامرز موانع اجرایی رویکرد یادگیری دانش‌آموز محور از دیدگاه معلمان زبان انگلیسی [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 220-242]
  • عسگری، محمد رابطه راهبردهای انضباطی معلمان با عاطفه دانش‌آموزان دختر ابتدایی نسبت به معلم و نگرش آن‌ها به یادگیری [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 116-128]
  • عظیمی آقبلاغ، احد واکاوی چالش‌ها و موانع اصلی بازدارنده پژوهندگی معلمان در آموزش‌وپرورش استان آذربایجان شرقی: مطالعه پدیدارشناسی [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 1-28]
  • علی زاده، سمیرا تبیین هیجانات شرم و گناه دانش‌آموزان بر اساس هیجانات معلم و ساختار اهداف کلاس: نقش واسطه‌ای بازخورد معلم [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 26-46]
  • علیزاده، محمد نقش میانجی تاب آوری تحصیلی و راهبرد‌های تنظیم شناختی هیجان در رابطه بین حمایت اجتماعی والدین، معلمان و هم‌ کلاسی ها بااهمال‌کاری تحصیلی [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 243-263]

غ

  • غضنفری، احمد پیش‌بینی درگیری تحصیلی بر اساس سرمایه‌های تحولی با میانجیگری بهزیستی تحصیلی دانش‌آموزان دختر دوره دوم متوسطه [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 224-238]

ف

  • فتاحی، محمد تحلیل ادراک دانشجویان از راهکارهای پیشگیری از یادگیری زائد و عوامل کارآمدی و ناکارآمدی مطالب درسی در رشته علوم تربیتی [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 199-223]
  • فتح آبادی، جلیل طراحی مدل مفهومی نیمرخ انگیزشی دانشجویان: یک مطالعة داده‌بنیاد [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 172-198]
  • فضیلت پور، مسعود بررسی نقش واسطه‌گری شایستگی هیجانی در رابطه تاب‌آوری تحصیلی و بهزیستی تحصیلی [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 73-104]

ق

  • قاسمی، علی تبیین رویکرد معلمان به تدریس بر اساس هیجانات پیشرفت معلمان و خلاقیت هیجانی آنان با میانجی‌گری خوش‌بینی تحصیلی و خودکارآمدی معلم [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 129-162]
  • قدم پور، عزت اله اثربخشی آموزش مثبت‌اندیشی به شیوه گروهی بر هیجان‌های تحصیلی و خوش‌بینی تحصیلی داوطلبان کنکور سراسری [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 29-43]
  • قلی پور، مرضیه رابطه راهبردهای انضباطی معلمان با عاطفه دانش‌آموزان دختر ابتدایی نسبت به معلم و نگرش آن‌ها به یادگیری [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 116-128]

ک

  • کارشکی، حسین نقش میانجی تاب آوری تحصیلی و راهبرد‌های تنظیم شناختی هیجان در رابطه بین حمایت اجتماعی والدین، معلمان و هم‌ کلاسی ها بااهمال‌کاری تحصیلی [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 243-263]
  • کدیور، پروین تبیین رویکرد معلمان به تدریس بر اساس هیجانات پیشرفت معلمان و خلاقیت هیجانی آنان با میانجی‌گری خوش‌بینی تحصیلی و خودکارآمدی معلم [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 129-162]
  • کرامتی، هادی تبیین رویکرد معلمان به تدریس بر اساس هیجانات پیشرفت معلمان و خلاقیت هیجانی آنان با میانجی‌گری خوش‌بینی تحصیلی و خودکارآمدی معلم [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 129-162]
  • کرمی، ابوالفضل مقایسۀ اثربخشی آموزش مهارت‌های زندگی با و بدون آموزش ذهن‌آگاهی بر میزان شایستگی هیجانی- اجتماعی دانش‌آموزان معلول جسمی- حرکتی [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 44-72]

گ

  • گراوند، هوشنگ مدل ساختاری از تأثیر فشارزاهای تحصیلی بر فرسودگی تحصیلی: نقش واسطه‌ای ادراک از جو آموزشی خلاق و اهمال‌کاری تحصیلی [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 67-90]
  • گلستانه، سید موسی تبیین هیجانات شرم و گناه دانش‌آموزان بر اساس هیجانات معلم و ساختار اهداف کلاس: نقش واسطه‌ای بازخورد معلم [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 26-46]

م

  • ماهینی، فاخته بررسی تجربة زیسته معلمان و دانش‌آموزان دوره ابتدایی شادگان از مشکلات دوزبانگی دانش‌آموزان [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 239-257]
  • محمدی پویا، سهراب واکاوی چالش‌ها و موانع اصلی بازدارنده پژوهندگی معلمان در آموزش‌وپرورش استان آذربایجان شرقی: مطالعه پدیدارشناسی [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 1-28]
  • مدنی، سید هادی واکاوی چالش‌ها و موانع اصلی بازدارنده پژوهندگی معلمان در آموزش‌وپرورش استان آذربایجان شرقی: مطالعه پدیدارشناسی [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 1-28]
  • مرادی، شهاب مقایسۀ اثربخشی آموزش مهارت‌های زندگی با و بدون آموزش ذهن‌آگاهی بر میزان شایستگی هیجانی- اجتماعی دانش‌آموزان معلول جسمی- حرکتی [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 44-72]
  • ملکی، شادی تجربه زیسته دانش‌آموزان از حضور در کلاس‌های فوق‌برنامه: ارائه مدل پارادایمیک [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 91-115]
  • موسویان، سیده فاطمه بررسی تجربة زیسته معلمان و دانش‌آموزان دوره ابتدایی شادگان از مشکلات دوزبانگی دانش‌آموزان [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 239-257]

ن

  • نوری مختاری، فاطمه طراحی مدل مفهومی نیمرخ انگیزشی دانشجویان: یک مطالعة داده‌بنیاد [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 172-198]
  • نیلی، محمدرضا مقایسه تطبیقی اجرای برنامه‌های توسعه حرفه‌ای معلمان ابتدایی در ایران و کشورهای منتخب: گامی به‌سوی عمل [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 258-279]

ه

  • همتی، محمدرضا موانع اجرایی رویکرد یادگیری دانش‌آموز محور از دیدگاه معلمان زبان انگلیسی [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 220-242]

ی

  • یزدانی، فرزانه رابطه فرهنگ دانشگاه و گرایش به یادگیری مادام‌العمر با واسطه خودکارآمدی تحصیلی [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 47-66]
  • یوسفی، فریده نقش واسطه‌ای خودکارآمدی تحصیلی در رابطه بین ساختار کلاس و رفتار غیرمولد تحصیلی [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 126-148]